VivID Collection

DE INSCAPE-COLLECTIE

Essential Looks 2:2021


ESSENTIAL LOOKS X PANTONE COLOR INSTITUTE
 

Welkom in de wereld van Essential Looks – 50e editie. Voor herfst/winter 2021 hebben we onze inspiratie gehaald uit de wereldwijde maatschappelijke levensstijltrends die de catwalk en de manier waarop we leven vormgeven - plus we hebben samengewerkt met enkele van 's werelds beste haarartiesten om frisse nieuwe looks en technieken voor je te creëren om te delen in uw salons, over de hele wereld. Tot leven gebracht in de trends van dit seizoen: Novel Comfort, Quintessential en E-phoria.

 

De collectie van dit seizoen bevat onze meest opwindende creatieve samenwerking tot nu toe, met het iconische Pantone Color Institute.

 

"De collectie van dit seizoen bevat onze meest opwindende creatieve samenwerking tot nu toe, met het iconische Pantone Color Institute. “Net als kunstenaars en ontwerpers door de tijd heen kijken we naar kleur om ideeën, emoties en onze identiteit uit te drukken; wie we zijn en de percepties die we voor anderen willen creëren.”

 

Laurie Pressman, Vice President, Pantone Color Institute

Novel Comfort

Trend 1: Novel Comfort

Verwarmend Comfort En Eenvoudige Genoegens.

 

We drukken ons uit op een cocooning en toch energieke manier, deze trend draait om kwaliteit, wooncomfort en zelfacceptatie in jouw ‘cosy cave’. Ons palet van organische aardse kleuren wordt getoond in moeiteloze snitten en multi-texturale afwerkingen.

 

Bij de Novel Comfort Catwalk Look draait alles om vloei en textuur. Het is moeiteloos, echt zacht en vrouwelijk, met een beetje volume en lift. De Salon Look werkt met het natuurlijke volume en de ronde krullen, waarbij het haar in voelbare vormen wordt geknipt en gevormd. Deze Novel Comfort Looks zijn gecreëerd door de getalenteerde Schwarzkopf Professional Global Ambassadors Lesley Jennison en Tyler Johnston.

 

"Ik wilde dat mijn kleuren in elkaar overvloeiden, wat resulteerde in rustgevende en doorleefde gedempte kleuren die een gevoel van kalmte, breekbaarheid en veiligheid geven, een gevoel van verbondenheid met de planeet."


Lesley Jennison,
Global Colour Ambassador

Quintessential

Trend 2: Quintessential

Nostalgie Met Nieuwe Moderniteit.

 

"Ik wilde dat mijn kleuren in elkaar overvloeiden, wat resulteerde in rustgevende en doorleefde gedempte kleuren die een gevoel van kalmte, breekbaarheid en veiligheid geven, een gevoel van verbondenheid met de planeet."

 

De snit van de Quintessential Catwalk Look maakt gebruik van eenvoudige technieken - het is een klassieke, nostalgische stijl, gemoderniseerd door hem tot het extreme door te voeren - met een heel korte pony. De kleur gebruikt een gedempte kijk op moderniteit met zachte vegen bordeauxrood verwerkt in verschillende tinten asgrijs. De Quintessential Salon Look heeft iets van David Lynch nostalgie, een traditionele techniek maar met een moderne slag - warrig en gedraaid.

 

Deze Quintessential Looks zijn gecreëerd door het getalenteerde duo Schwarzkopf Professional Global Colour Ambassador Arjan Bevers en Schwarzkopf Professional Global Ambassador Tyler Johnston

 

"Ik was zo geïnspireerd door de PANTONE-kleurtrends. We doen al een tijdje grijstinten en -roze, maar dit is een nieuwe versie ervan die zo 2021 is."

 

Arjan Bevers,
Global Colour Ambassador

E-phoria

Trend 3: E-phoria

Voor De Zelf-Expressionist.

 

Het is een nieuwe dageraad, het is een nieuwe dag en we willen de mensheid introduceren in de wereld van technologie om een ​​betere toekomst op te bouwen, in een gedurfd palet van elementair rood en gloeiende metallics, we knippen voor het individu en styling voor onszelf-expressionisten.

 

De E-phoria Catwalk Look maakt gebruik van de #CandleColor techniek en roept een '70s vrije geest op met afgeronde zware zijkanten en een gevormde pony die in onderbroken lengtes is geknipt. De E-phoria Salon Look is gecreëerd in Afro haar met de kleur en snit ontworpen om moderniteit en architectonische vormgeving samen te brengen, ook met behulp van de #CandleColor techniek. Deze looks zijn gecreëerd door de Creative Experimentalists, X-presion.

 

"Als Spanjaarden houden we van levendige kleuren. Rood is de kleur van passie, verleiding, het trekt de aandacht. Het creëren van deze nieuwe tinten was erg leuk."

 

X-presion,
Global Ambassadors/ Creative Expressionists