Q&A with Essential Looks Ambassadors – Part 2

Essential Looks gaat over het heroverwegen, bewerken, vernieuwen en opnieuw uitvinden van haar. Elke dag. Overal. Samen, met een echte passie voor haar!

 

In deel 2 van deze blogpostserie horen we meer van ambassadeurs Joana Neves en Jack Howard. Bekijk deel 1 voor inzichten van ambassadeurs, Tyler Johnston en Lesley Jennison en Color Experimentalist, Edoardo Paludo.

 

Ambassador, Joana Neves (@joananeves):

 

Q&A with Essential Looks Ambassadors – Part 2

Wat is jouw grootste inspiratie voor dit seizoen?

"Het was overal op de catwalk - McQueen, de familie Adams! Ik deed de show van Marc Jacobs en ik vond het een geweldig idee; om het karakter van elk individueel meisje te nemen en een nog betere versie te maken. Dit is een mooie aanpak, maar het lijkt ook op wat we doen voor alledaagse klanten - hun unieke schoonheid naar voren brengen."

 

Welke van je dromen zijn uitgekomen en wat voor gevoel gaf het?

"Eerlijk gezegd, dat was de samenwerking met de beste mensen in de mode en met enkele van de beste kappers die vandaag werken - en hee, ik ben hier voor Essential Looks!"

 

Maken sociale media dat mensen meer experimenteren met hun haar?

"Absoluut - Instagram en Pinterest zijn geweldig om ons te inspireren - daagden ons uit om iets nieuws te doen en gaven ons de kans om ons werk te delen. Voorheen hadden we een fotograaf en een studio nodig, nu kunnen we gewoon thuis kijken, het op onze telefoon vastleggen en het daar plaatsen ..."

 

Global BLONDME Ambassador, Jack Howard (@jackhowardcolor):

 

Q&A with Essential Looks Ambassadors – Part 2

Jij hebt Balayage naar de UK gebracht? Wat is het volgende qua kleur?

"Ik heb daar veel erkenning voor gekregen en ben er trots op dat ik deel uitmaakte van die verandering. Commerciële kleur is nu de hotspot in salons en dit is echt het decennium van de kleurspecialist geweest."

 

Voor wie zou je nog graag folies willen gebruiken?

"Voor baby lights waar je net de aanzet wilt raken en voor teasylights op donkere ondergronden voor een balayage-effect!"

 

Denk je dat robots ooit haar zullen knippen en kleuren? Dat is een grap natuurlijk, maar hoe belangrijk is het menselijke aspect van kappers?

"Om mijn beste werk te maken, weet ik dat ik contact moet maken met mijn klanten. Een klant betaalt voor mijn vaardigheid, mijn oog en mijn smaak, ik denk niet dat machines daarvoor in de plaats kunnen komen!"

 

International Creative Director, Simon Ellis on Essential Looks:

"Het komt niet vaak voor dat je zoveel visionairs voor haar in één ruimte krijgt en het is buitengewoon dat dit gebeurt. Waar individuele talenten samenkomen en combineren in iets dat groter is dan wij allemaal. Iedereen brengt eigen ideeën mee, dan delen we, bespreken we en creëren we als collectief ..."

 

Lees hier deel 1 van onze Essential Looks Ambassador Q&A:

Verken de wereld van Essential Looks via essentiallooks.com en zie de trends tot leven komen via video's en interviews en nog veel meer!

 

LEES MEER: